Monday, May 30, 2005

Nak Ke Mana Lepas Ni?

Camne pun dah tentu mesti ada orang kena buang. Bukan rahsia lagi dah yang company nak reduce workforce. Kompem! Percayalah cakap aku ni! Aku tak bohong!

Work towards this is in progress. Orang kat HR in the Group (HQ + subsid) dah occupied dgn benda ni. Name list must be submitted to the CEO by end of this week! Camtulah yang aku dengar.

So...? Takperlu berenti keje my frenz. Tapi just make sure ye' all ada safety net. Untuk short term pun jadilah. Apa? Aku cuba menakut-nakutkan? Aku create panic? Really??? Sorry la kalau korang panic... sebab... aku fikir... lebih selesa tau benda ni in advance dpd tetiba caught by surprise bila tetiba dpt surat kata "You're no longer needed by us!"

Bu then again... those yg dah lama kat sini mesti dah tau kan? Sometimes benda yg digembar-gemburkan tu tak pulak menjadi. Tapi somehow aku ada feeling yg benda ni akan jadi... kalau tak sepenuhnya pun... sipi-sipi tu ada gak laa.... Dalam situasi kita sekarang benda ni tak mustahil.

Percayalah cakap aku. Aku kan pandai!

7 comments:

G-string said...

serius ni?? kalo diberentikan, kira vss ke? ker...dicampak buang jek?

G-string said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mr Sam said...

Sedih betul cerita ko ni Lampin. Bos2 kita buat kita macam kain lampin ekk..tempat depa berak dan kencing. Siapa yang cuci lampin..?? Tapi.....ko bukan dah jadi org kanan AZS ke..?? berkereta sana sini...diri kami tak kau pedulu...mudahnya kau lupa pada janji.....aku selalu memikirkan masa depan...(mcm lagu jamal abdillah pulak)...
Mintak2 ahli2 k-oz ni semua selamat...tidak termasuk dalam senarai.

Mr Sam said...

Sedih betul cerita ko ni Lampin. Bos2 kita buat kita macam kain lampin ekk..tempat depa berak dan kencing. Siapa yang cuci lampin..?? Tapi.....ko bukan dah jadi org kanan AZS ke..?? berkereta sana sini...diri kami tak kau peduli...mudahnya kau lupa pada janji.....aku selalu memikirkan masa depan...(mcm lagu jamal abdillah pulak)...
Mintak2 ahli2 k-oz ni semua selamat...tidak termasuk dalam senarai.

Lampin said...

???????.......Ko tak suka ke aku jadi orang kanan AZS...? Sedihnya aku kalau ko tak suka.............

Kelar the chubbies said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Kelar the chubbies said...

Errmm...Komen Sam tuh aku suka gak..hpfully apa yg ko doakn tuh jd kenyataan ler but for me, susah cket kot both of myself or husband to stay lama lg kt cni, most probably husband yg akan kena tendang...tp tu lar, dh smpi kot masanya tuk dia menamatkan perkhidmatannya tuk bos2 di cni...aku pon actually dh tk bernapsu nk keja kt cni tp errr..tkder ker org berminat nk dptkan "perkhidmatan" aku ekk?? ermm...