Monday, June 06, 2005

Ingin Diulangi

Huh? Bertukar lagi langsir kita! Hehehehe.... best! Best! Something new every time I log in. Khas untuk Moon, selamat kembali. Now we're all back again! Dubuk? Hang bila nak mai sini? Pasai apa aku tanya?


Pasainya, aku teringin sangat nak ulangi pengalaman macam dalam gambaq ni! Dalam keadaan haru-biru dan tensen tahap sidratul muntaha ni (eh? aku sorang je ke yg rasa tensen sampai tahap cenggini?), aku rasa kita perlu release sesama kita sampai lupa daratan... oh what the heck! Mari kita release tensen sampai lupa lautan sekalipun!!!

Aku tau gaji blom masuk. Persetankanlah dengan gaji tu! Dah perabih sewa ofis dan beli perabot kat Sharjah. Bagus gak tu. Lepas ni Dubai bukan sekadar blacklist P** tapi jugak B**. Habis seluruh kaum-kerabat tokey tak lepas masuk ke situ. Hah! Kalau dah nak ke mana-mana pun tak buleh, dipersilakanlah dok beristirehat kat Sungai Buloh je... Ada satu suite untuk VIP yang dah kosong tahun lepas atas ikhsan PM Pak Lah...

So amacam? Sementara kita masih bersama? Why not? Masuk je gaji untuk bulan... bulan... hmm... aku pun sampai dah lupa untuk bulan berapa punya gaji dah sekarang nih..... Ah! Tak kisahlah untuk gaji bulan yang mana satu... bulan lima ke bulan empat ke bulan enam ke bulan sabit ke... gaji jek, kita on!

Amacam?

2 comments:

Shaff said...

Makan? Sapa belanja? he, he, he. Just kidding.

G-string said...

ha ahh...suka idea shaff tu...hahahah

anyway, it's fine with me..JOM!!