Monday, June 13, 2005

dpd web Rel

Aku biasa terima emel dari http://groups.yahoo.com/group/Relexjap/ dan aku suka beberapa artikel yang disiarkan dlm tu. Ilmiah gak la especially yg berkaitan hal hukum-hakam. Tapi ada satu artikel ni aku minat sangat membacanya dan aku nak kongsi dengan kengkawan kat sini dan jugak tetamu yang ter-eksiden bertandang ke mari. Aku harap geng-geng di Relexjap tak marah aku siarkan kat sini especially empunya puisi yang panggil dirinya bEdi.


Siapakah Gerangan Sang Pemuja?

Aku tahu aku insan istimewa
alhamdulilah.. aku bersyukur ke hidratNya
namun siapakah gerangan sang pemuja..
saban hari mengirimkan aku sms tanpa nama
menelefon sekadar untuk mendengar suara

Aku tahu aku insan istimewa
alhamdulilah.. aku bersyukur ke hidratNya
namun siapakah gerangan sang pemuja..
terkadang menelefon di office juga
sekadar untuk mendengar suara
namun enggan berbicara

Aku tahu aku insan istimewa
alhamdulilah.. aku bersyukur ke hidratNya
namun siapakah gerangan sang pemuja..
mengirim sms tanpa nama
melahirkan rasa hati
sesungguhnya aku insan teristimewa..
sesungguhnya akulah ratu sanubarinya...

Aku tahu aku insan istimewa
alhamdulilah.. aku bersyukur ke hidratNya
namun siapakah gerangan sang pemuja..
yang berselindung disebalik private call
and no number...
takutkah dikau??
malukah dirimu??
atau sekadar melepas rindu??
atau mungkin juga ex yg pernah bersama..
tewas melawan badai asmara
kandas menahan gelora rindu..
lantas jadikan dirimu pemuja setia!

~bEdi090605~

2 comments:

Shaff said...

Dei! itu hutang bila mahu bayar. bunga kasibayar juga la. he, he, he

G-string said...

pemuja suruh bayar utang?? laaa...itu ceti ka???