Saturday, April 23, 2005

Remember the time?

Ni masa kita dok berpantun2 tu... best ek

Anak itik berenang renang
Anak ayam main kecapi
Azam dah mintak maap terang terang
Syira dah maafkan sepenuh hati

Emak itik tengok mcgyver
Bapak ayam hilang bini
Sekali sekala mmg terover
Especially bile dah horny

Pergi memancing di tasik cini
Dayung perahu sampai terbabas
Azam kalau dah horny
Bini orang pon dia nak kebas

Anak toyol kene mandrem
Pegi shoping dgn antu
Bos saya mmg la ensem
Mcm staf dia si azam tu..

PERGI KEDAI ORDER AIR LAICI
TAPI COMPLAIN SEBAB TAK CUKUP AIS
BOS HANG TU TAK CUKUP INCI
TAKKAN TU PUN KAU NAK IDOLISE

(Yang ni balas pantun 2 kerat G, yang kata Azam perasan)
Minum kopi O dalam cawan
Makan pulak coklat eclaire
Kalau setakat hensem macam Kepten Wan
Lebih baik tak yah nak declare

(Yang ni Azam balas pantun yang no. 2, this topic)
Pontianak masuk dlm laci
disebat tuk dukun dgn ekor pari
mmg la dia tk cukup inci
atinye baik.. payah nak cari

Hujan lebat air pun naik
Cari kepah di paya bakau
Kalau betul hatinya baik
Dah lama dia confirmkan kau

Bunuh monyet besama ungka
Kera marah tepekik pekik
Bos saya ni susah nk jangka
Mesti ade bende yg pelik

Anak ayam kene taji
Kene taji tebatuk2
Bos mcm kept wan kene la puji
Bos mcm mem harus dikutuk

Cik Salmah muda belia
Sarip Dol tackle dah lama
Depan kau, baik le dia
Depan mem, dia kutuk hang sama...

Cik tijah si janda muda
Kene tekel dgn mat jongos
Itu mem punye angkara
Kaki menghasut bole berambuss

Buah rotan digentel gentel
Diberi makan ayam serama
Mem tu dah memang mentel
Takkan bos kau pun nak ikut sama

Durian tembaga dibuat serawa
Makang ikang cicah budu
Kau tunggulah sampai tua
Aku rasa Munir confirm dulu

Nasi dagang ikang aye
Mkn besama anak cik besah
Kalau dah itu rezeki dia
Kompem la dulu… saya tk kisahh

Anak kuda tarik pedati
Berhenti rehat di dalam gua
Apa apa pun, aku puas hati
Dapat bawak masuk korang semua

KORANG SEMUA BEST!!!!!!!

No comments: